Utdanningstilbodet skal gå over fire semester med totalt 60 studiepoeng. Målet er at alle skal følgje heile programmet og at det det og kan inngå i ei vidare utdanning med sikte på ein bachelorgrad.
Følgjande område inngår i studiet:
· Digital makt og etikk
· Sosiale media i ei globalisert og virtuell verd
· Tekstproduksjon i møte med brukaren/kunden
· Digital strategi og forståing i ein organisasjon
Ved spesielle forhold kan det opnast opp for at studentar kan ta enkeltemne/-modular.
Målgruppa er tilsette som arbeider med informasjon og marknadskommunikasjon i samarbeidande bedrifter og organisasjonar som:
· Kommunal forvalting
· Grunnskule og vidaregåande skule
· Private organisasjonar
Tilbodet blir og offentleg lyst ut i Ryfylke.
Høgskulen på Vestlandet i lag med MOR-prosjektet har utvikla utdanningstilbodet og tar mål av seg å starte det opp i 2021. Kompetanse Norge har løyvd nær 2.7 millionar kronertil prosjektet.