Spennande studietilbod i Ryfylke – innan eit aktuelt tema:
Fagskuleutdanninga “Digital sansestimulering og virtuellvelferdsteknologi” gir deg kompetanse innan sansestimulering retta mot barn, unge, vaksne og eldre som har behov for habilitering eller rehabilitering.
Fagskuleutdanninga ”Digital sansestimulering og virtuell velferdsteknologi” fokuserer på sansestimulering som har vist seg å forbetra kommunikasjonsevne, søvn og appetitt, dempa uro og behov for smertelindring.
Sansestimulering bidreg også til betre samspel mellom pasient/brukar, pårørande og personell.
Utdanninga inneheld mellom anna etikk, kommunikasjon og samhandling, sanseforståing og sansestimulering, habiliterings- og rehabiliteringsprosessar, pårørandearbeid, digital og virtuell kompetanse og velferdsteknologi. Sjå fullstendig oversikt over emner her: Faginnhald digital sansestimulering og velferdsteknologi
Utdanninga blir avslutta med ei skriftleg fordjupingsoppgåve med munnleg eksamen.
Ein kan søkja om opptak til utdanninga anten på bakgrunn av den formelle kompetansen sin eller på bakgrunn av realkompetansen sin.
Fagskuleutdanning er høgare yrkesfagleg utdanning og ligg på nivå over vidaregåande opplæring. Fagskuleutdanning gir kompetanse som kan takast i bruk i arbeidslivet utan ytterlegare opplæringstiltak. For opptak til fagskuleutdanninga Digitalsansestimulering og virtuell velferdsteknologi, krevst det fagbrev som barne- og ungdomsarbeidar eller helsefagarbeidar. Hjelpepleiarar, omsorgsarbeidarar og aktivitørarkan også søkja.
Av dokumentasjon krevst både fagbrev og vitnemål/kompetansebevis frå vidaregåande opplæring.
Utdanninga er delt inn i emne. Det er mogleg for studenten å søkja om godskriving for eitt eller fleire emnar dersom dei kan dokumentera at dei har tilsvarandeNOKUT-godkjende emne frå tidlegare.
Opptaksgrunnlaget til fagskuleutdanning er fullført og bestått vidaregåande opplæring. Søkjarar som er 23 år eller eldre i opptaksåret, kan takast opp på grunnlag av tilsvarande realkompetanse. Med realkompetanse siktar ein til all form for formell og ikkje-formell kompetanse som søkjar har opparbeidd seg gjennom skulegang, arbeid og fritid.
Realkompetanse blir vurdert ut frå innlevert skriftleg dokumentasjon. Dokumentasjon kan vera karakterutskrift, kompetansebevis, kursbevis og/eller arbeidsattestar. Arbeidserfaring kan vera opparbeidd gjennom arbeids- og samfunnsliv, frivillig sektor, utdanning eller kurs.
Vurdering av realkompetanse blir gjord i forhold til:
eller
eller
eller
Med relevant arbeidserfaring siktar ein til arbeidsoppgåver innan oppvekstsektoren og/eller helse- og omsorgssektoren, både offentleg og privat. Døme kan vera barnehage, skule, SFO, heimeteneste, barneavdeling på sjukehus, omsorgsbustader, dagsentera, aktivitetssenter, barnevern, asylmottak, krisesentera, barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling etc.
Gjennomført og bestått fagskuleutdanning kvalifiserer ikkje til fag- eller sveinebrev.
Fullført og bestått utdanning gir gradsnemninga «Fagskulegrad».
Undervisningsstad: Hjelmeland i Ryfylke
Oppstartsdato: 13.09.2023
Klokkeslett: 17.00 – 21.00
Studentavgift: kr 1000
Les meir og søk her: Digital sansestimulering og virtuell velferdsteknologi
Søknadsfrist: 23.august 2023
AOF Fagskolen har i samarbeid med Lister, Odda og Ryfylke IKS utvikla dette heilt ferske studietilbodet. Utviklingsarbeidet og gjennomføringa med dei første kulla av studentar er finansiert av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir).
Reidun Sandvik, reidun@ryfylkeiks.no / 95171044
Einar Schibevaag, einar@ryfylkeiks.no / 91308972